Friday, January 18, 2013

Thursday's Favourites # 28 (Friday Edition ¬¬)

Romwe, Sasa, KLING, Paris Kids, Taobao, Kuma Crafts, Forever21, Sechuna and Sleek
1- Red hat from Romwe  /  2- Koji dolly wink liquid eyeliner in black from Sasa.com  /  3- Pink cats dress from Clean by KLING  /   
4- Cat brooches from Paris Kids  /  5- Cat face bag from Taobao  /  6- BSSM cosmic heart necklace from Kuma Crafts  /   
7- Red cardigan from Forever21  /  8- BxW stripped leggings from Sechuna  /  9- "Oh so special" palette from Sleek  /   
10- Bunny sneakers from Taobao.

8 comments:

  1. Ains que tierna esa bolsa de gato, nunca he comprado ahí, es complicado?
    amo los polka en cualquier color, pero el rojo es de mis favoritos.

    Feliz viernes

    ReplyDelete
  2. Jajaja! Ese bolsito de gato es taaaan moooono <3
    El cardigan me ha encantado, además llevaba tiempo buscando algo así >w<

    ReplyDelete
  3. El collar de Kuma Crafts es un favorito de toda la vida. Pena que no lo hacen más (ni hablar lo caro que resulta).

    ReplyDelete
  4. taobao porque tienes cosas de gatos tan cuquis¿?¿!!! malditos XD

    ReplyDelete
  5. The cat bag and the cat dress
    are amazing.
    I just love cats. ;)

    dearmisscoco.blogspot.de

    ReplyDelete
  6. Love everything with kitten! Great finds!)
    http://beautyofheworld.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. me encanta el jersey rojo con lunaritos blancos!

    besitos

    ReplyDelete
  8. No soy nada de leggings pero esos me encantan, y todo lo que lleve gatos por supuesto ;)

    ReplyDelete

Everytime you comment, you make me happy and I smile.
Thank you SO much!

Cada vez que comentan, me hacen feliz y sonrío.
Muchisimas gracias!


Natalia L.
♥ ♥ ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...